Φεστιβάλ Ρεματιάς 2020 Ανακοίνωση - Ενημέρωση για τη λειτουργία των δημοτικών βιβλιοθηκών Χαλανδρίου Ο κατάλογος βιβλίων της Δημοτικής Βιβλιοθήκης ηλεκτρονικά Ο κατάλογος βιβλίων της Παιδικής Βιβλιοθήκης ηλεκτρονικά Επικοινωνείστε μαζί μας!

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ - Ασκήσεις...για το σπίτι, από την Ζωή Παπαδοπούλου (Καλλιτεχνικό Εργαστήρι Χορού Δήμου Χαλανδρίου)

Pilates 15 λεπτά καθημερινή προπόνηση για επίπεδη κοιλιά


Η σημερινή προπόνηση είναι 15 λεπτά για την εγκύμναση των κοιλιακών σε καθημερινή βάση.

Το μέγιστο των δυνάμεων κάθε ανθρώπου είναι διαφορετικό, γι’ αυτό αν νιώσετε αδιαθεσία καλό θα είναι να διακόψετε το πρόγραμμα ή να μειώσετε την ένταση ή να κάνετε ένα ολιγόλεπτο διάλειμμα, κατά την διάρκεια των ασκήσεων.

Προσοχή! 
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε άτομα που δεν έχουν διεγνωσμένα προβλήματα υγείας.
 < - >

Pilates 8λεπτά γρήγορη -δυνατή προπόνηση με μεγάλη μπάλα




Η σημερινή προπόνηση είναι 8 λεπτά γρήγορη-δυνατή για ολόκληρο το σώμα με μεγάλη μπάλα.

Το μέγιστο των δυνάμεων κάθε ανθρώπου είναι διαφορετικό, γι’ αυτό αν νιώσετε αδιαθεσία καλό θα είναι να διακόψετε το πρόγραμμα ή να μειώσετε την ένταση ή να κάνετε ένα ολιγόλεπτο διάλειμμα, κατά την διάρκεια των ασκήσεων.


Προσοχή! 
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε άτομα που δεν έχουν διεγνωσμένα προβλήματα υγείας.



 < - >


Pilates προπόνηση για όλο το σώμα με λάστιχο

Η σημερινή προπόνηση είναι με λάστιχο για ολόκληρο το σώμα.

Το μέγιστο των δυνάμεων κάθε ανθρώπου είναι διαφορετικό, γι’ αυτό αν νιώσετε αδιαθεσία καλό θα είναι να διακόψετε το πρόγραμμα ή να μειώσετε την ένταση ή να κάνετε ένα ολιγόλεπτο διάλειμμα, κατά την διάρκεια των ασκήσεων.
Προσοχή! 
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε άτομα που δεν έχουν διεγνωσμένα προβλήματα υγείας.
 < - >

Pilates 30λεπτά προπόνηση στο σπίτι για όλο το σώμα χωρίς εξοπλισμό - (Μεσαίο επίπεδο)



Η σημερινή προπόνηση είναι 30 λεπτά στο σπίτι για ολόκληρο το σώμα χωρίς εξοπλισμό. 

Ελαφριά άνετα ρούχα, ένα στρώμα γυμναστικής και ένα μπουκάλι νερό.

Το μέγιστο των δυνάμεων κάθε ανθρώπου είναι διαφορετικό, γι’ αυτό αν νιώσετε αδιαθεσία καλό θα είναι να διακόψετε το πρόγραμμα ή να μειώσετε την ένταση ή να κάνετε ένα ολιγόλεπτο διάλειμμα, κατά την διάρκεια των ασκήσεων.

Προσοχή! 
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε άτομα που δεν έχουν διεγνωσμένα προβλήματα υγείας.

< - >
Δείτε παρακάτω περισσότερα μαθήματα!


Pilates ασκήσεις για κύφωση και σωστή στάση του σώματος


Το σημερινό μάθημα είναι ασκήσεις για την σωστή στάση του σώματος και για την κύφωση.
Οι ασκήσεις σε όρθια θέση μπορούν να γίνουν και σε ξαπλωτή θέση για περισσότερη ευκολία.
Σε κάποιες ασκήσεις χρησιμοποιούμε δύο μικρά μπουκάλια με νερό.

Τι χρειαζόμαστε

Ελαφριά άνετα ρούχα, 2 μικρά μπουκάλια νερό.

Τι πρέπει να προσέχουμε

Το μέγιστο των δυνάμεων κάθε ανθρώπου είναι διαφορετικό, γι’ αυτό αν νιώσετε αδιαθεσία καλό θα είναι να διακόψετε το πρόγραμμα ή να μειώσετε την ένταση ή να κάνετε ένα ολιγόλεπτο διάλειμμα, κατά την διάρκεια των ασκήσεων.

< - >

Pilates για την ενδυνάμωση ολόκληρου του σώματος


Το μάθημα pilates αποτελείται από ένα σύνολο ασκήσεων που έχουν στόχο την ενδυνάμωση ολόκληρου του σώματος, την σωστή στάση του σώματος, την βελτίωση τις ευλυγισίας των μυών, καλύτερη αναπνευστική λειτουργία, καλύτερη καρδιαγγειακή συστολή, βοηθάει στο συντονισμό σώματος και πνεύματος, μας χαρίζει ευλυγισία ,ευεξία, αυτοπεποίθηση και βοηθάει στην αποβολή του άγχους. 
Το σημερινό μάθημα είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα για όλο το σώμα με μικρή μπάλα. 
Για όσους δεν έχουν μπάλα οι ασκήσεις μπορούν να προσαρμοστούν χωρίς. 

Τι χρειαζόμαστε 

Ελαφριά άνετα ρούχα, μια πετσέτα ,μια μπάλα εάν έχετε και ένα μπουκάλι νερό. 

Τι πρέπει να προσέχουμε 

Το μέγιστο των δυνάμεων κάθε ανθρώπου είναι διαφορετικό, γι’ αυτό αν νιώσετε αδιαθεσία καλό θα είναι να διακόψετε το πρόγραμμα ή να μειώσετε την ένταση ή να κάνετε ένα ολιγόλεπτο διάλειμμα, κατά την διάρκεια των ασκήσεων. 

Προσοχή! 
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε άτομα που δεν έχουν διεγνωσμένα προβλήματα υγείας.

< - >

Pilates - Πρόγραμμα για όσους έχουν σωματικές δυσκολίες να σταθούν σε ξαπλωτή η όρθια θέση /θεραπευτικό και ιδανικό για αρχάριους


Το Μάθημα Pilates αποτελείται από ένα σύνολο ασκήσεων που έχουν στόχο την ενδυνάμωση ολόκληρου του σώματος, την σωστή στάση του σώματος,την βελτίωση τις ευλυγισίας των μυών, καλύτερη αναπνευστική λειτουργία ,καλύτερη καρδιαγγειακή συστολή, βοηθάει στο συντονισμό σώματος και πνεύματος , μας χαρίζει ευλυγισία ,ευεξία, αυτοπεποίθηση και βοηθάει στην αποβολή του άγχους.

Το σημερινό μάθημα είναι ένα πρόγραμμα για όσους έχουν σωματικές δυσκολίες να σταθούν σε ξαπλωτή η όρθια θέση /θεραπευτικό και ιδανικό για αρχάριους.

Τι χρειαζόμαστε

Ελαφριά άνετα ρούχα ,μια γερή καρέκλα ,ένα μπουκάλι νερό

Τι πρέπει να προσέχουμε;

Το μέγιστο των δυνάμεων κάθε ανθρώπου είναι διαφορετικό, γι’ αυτό αν νιώσετε αδιαθεσία καλό θα είναι να διακόψετε το πρόγραμμα ή να μειώσετε την ένταση ή να κάνετε ένα ολιγόλεπτο διάλειμμα, κατά την διάρκεια των ασκήσεων.

Προσοχή!
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε άτομα που δεν έχουν διεγνωσμένα προβλήματα υγείας.


< - >


Pilates για ολόκληρο το σώμα σε καρέκλα μεσαίο προχωρημένο


Έντονη προπόνηση που επικεντρώνεται σε συγκεκριμένα σημεία στο γλουτό και πόδια.

Η σημερινή προπόνηση είναι έντονη και επικεντρώνεται σε συγκεκριμένα σημεία στο γλουτό και πόδια.

Τι χρειαζόμαστε 
Ελαφριά άνετα ρούχα , μια πετσέτα και ένα μπουκάλι νερό 

Τι πρέπει να προσέχουμε

Το μέγιστο των δυνάμεων κάθε ανθρώπου είναι διαφορετικό, γι’ αυτό αν νιώσετε αδιαθεσία καλό θα είναι να διακόψετε το πρόγραμμα ή να μειώσετε την ένταση ή να κάνετε ένα ολιγόλεπτο διάλειμμα, κατά την διάρκεια των ασκήσεων. 

Προσοχή! 
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε άτομα που δεν έχουν διεγνωσμένα προβλήματα υγείας